Mikołajki

Grudzień 6, 2007 Dodaj komentarz Go to comments

Biologiczne prezenty można znaleźć w wielu miejscach w sieci. O pocztówkach (i podkoszulkach) już pisałam. Nie należy też zapominać o wspomnianych wcześniej maskotkach bakterii (obok śliczna Escherichia coli, współpracownica wielu biologów molekularnych), pierwotniaków, grzybów czy komórek ludzkiego ciała.

 

Mikroby dostępne są jako wzory na krawaty, czapki z daszkiem, a nawet bokserki. Pytanie tylko, jak należy interpretować wręczenie komuś gatek np. w bakterie Neisseria gonorrhoeae (tak, te od rzeżączki) …

Kategorie:biologia, uśmiech
  1. Lukasz Lukomski
    Grudzień 7, 2007 o 12:03 pm

    U mnie na uczelni sa popularne – wiekszosc bakteriologow ma pluszaki swoich gatunkow🙂

  2. Grudzień 8, 2007 o 4:04 pm

    Ja tam z chęcią coś takiego bym sobie sprawił.😉 Może nie tyle boxerki, co jakąś koszulkę.😉

    Zamieściłem link do tego bloga na swoim.😉 Mam nadzieję, że się nie gniewasz? ;>

  3. Grudzień 11, 2007 o 11:06 am

    Czy można sobie zamówić u Ciebie tekst? W moim blogu rozgorzała dyskusja na temat Słowian i genu Y HG3. Czy coś wiesz na ten temat?
    Serdecznie Cię pozdrawiam

  4. Anx
    Grudzień 23, 2008 o 8:24 pm

    Ja tam od swojego chłopaka dostałam w prezencie maskotkę w kształcie neuronu🙂

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

